Postări populare

duminică, 30 octombrie 2011

vantul

Mai tii minte vantule, cate povesti am spus impreuna? Tu le furai de prin nori, salcii pletoase, flori salbatice, din priviri, de pe buze straine, de peste tot. Apoi mi le spuneai soptit la ureche si eu radeam de cate ori le uitai sfarsitul. Azi ce povesti mi-ai mai adus? Sau vrei sa le rasfoim pe cele vechi? Uite, pune o frunza in loc de semn de carte chiar la pagina de azi si spune-mi ceva nou.
Stii cate buze au zambit azi? Sau cate au sarutat? Cate frunti incinse de ganduri ai racorit si cati ochi inecati in lacrimi ai uscat?
Cred ca ai ostenit de atata soare. Aseaza-te putin langa mine si mangaie-mi tamplele cu putina liniste. Cum? Mi-a trimis cineva un sarut? Da-mi-l repede, sa nu il ratacesti. Uite, sa duci doua la schimb, mergi chiar acum, poate le asteapta. Te odihnesti tu mai tarziu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu