Postări populare

marți, 16 august 2011

O vorbă rea răneşte mai mult decât o sabie ascuţită....

N-am făcut decât să sper că va fi mereu loc de mai bine...n-am reușit decât să văd că un cuvânt doare mai mult decât o palmă, decât un pumn...ce ar fi ca ploaia să șteargă fiecare cuvânt spus sub impulsul furiei, al imaturității? Cuvintele pot crea cel mai frumos vis, dar tot ele pot distruge într-o secundă vise construite de-a lungul timpului.....Unele cuvinte merită să fie iertate,dacă nu s-au transformat în fapte...dar faptele?de câte ori este permis să iertăm aceeași greșeală, aceeași faptă, fie ea făcută chiar și sub impulsul furiei?... Câte lacrimi ne rămân să plătim pentru acele cuvinte care ne dor? Cum ne dăm seama care greșeli pot fi iertate?  Cât ne permite sufletul să iertăm?..Am sufletul împăcat...până la urmă n-am făcut decât să cred în visul meu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu