Postări populare

vineri, 12 august 2011

IMI PROMIT MIE INSAMI :

Sa fiu atat de puternicA incat NIMIC sa nu-mi tulbure starea spiritului -
- Sa spun despre SANATATE, FERICIRE, PROSPERITATE oricarei persoane ce o intalnesc in viata mea -
- Sa-mi fac toti prietenii sa simta ca exista ceva extraordinar in ei -
- Sa vad numai partea pozitiva a lucrurilor si optimismul sa fie starea mea naturala -
- Sa gandesc numai de bine, sa muncesc numai pentru bine si sa am cele mai bune asteptari -
- Sa fiu la fel de entuziasta pentru succesul altora cat sunt si pentru al meu -
- Sa uit greselile trecutului si sa grabesc mari realizari pentru viitor
- Sa port zambetul pe fata mereu si sa-l daruiesc oricarei creaturi vii din drumul meu -
- Sa cheltui atat de mult timp cu propria dezvoltare incat sa nu-mi ramana timp pentru a critica pe ceilalti -
- Sa fiu mai presus de ingrijorare, sa fiu prea nobila pentru a ma mania, prea puternica pentru a-mi fi frica de ceva si prea fericita pentru a putea permite prezenta oricarei probleme in preajma mea -
- Sa simt cat de mare sunt si sa spun asta lumii nu prin vorbe ci prin realizari -
- Sa traiesc cu credinta ca intreaga lume e de partea mea atata timp cat e atat de adevarat cata maretie exista in mine -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu