Postări populare

vineri, 14 octombrie 2011

Si ploua... Cum as putea sa nu ma gandesc la tine? Sunt multe lucruri care inca ne leaga de ploaie, atatea lucruri frumoase pe care tu le-ai uitat.
Atatia ani m-am straduit sa fiu o parte din tine, sa fii o parte din mine. Te-am sorbit cu fiecare por, cu fiecare gura de aer, cu fiecare gand. N-am lasat nicio particica din tine sa se iroseasca. N-as fi vrut sa pierd nimic, nicio lacrima, niciun cuvant, niciun zambet, nicio dara de parfum. Respiram, ma hraneam, visam din tine.
Acum insa TU imi provoci durere, intristare, dezamagire. Incerc sa scap de tot ce am adunat cu multa rabdare de la tine. Incerc sa le arunc sau sa le pierd pe undeva pe drum.
O sa te scot si din suflet, cu ultima suflare. Pana cand totul va fi pur, neatins de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu