Postări populare

joi, 18 august 2011

Inceput...


Iata-ma din nou la inceput...un alt inceput...inceputul de acum...
Caci dupa fiecare suferinta se naste un nou inceput...mereu un inceput ce are la baza sfarsitul dureros...
Mi-a fost greu in ultima perioada si chiar daca am tot amanat a venit momentul sa fac acel prim pas catre o viata fara el...sa fac acel pas care sa ma indeparteze de un trecut bantuit de vinovatii,frustrari si suferinte...
A venit momentul in care viitorul nu mai imbratiseaza iubirea din trecutul meu...momentul in care trebuie sa ma rup de o iubire mai mult dorita decat traita...
Caci ...asa cum e normal...fiecare suferinta are un sfarsit...si asta o simt si eu cu fiecare zi ce trece...
Trec printr-o perioada de tranzitie dintre sfarsit si inceput...dintre durere si bucurie...dintre eu cea de ieri si eu cea de maine...si fiecare zi care trece imi mai vindeca inca o bucatica din suflet si incet incet portiuni intregi revin la mult asteptatul normal...
Zilele acestea am facut pace cu trecutul si i-am dat sansa zilei de maine sa fie maine si nu doar o amintire pentru ieri...
In felul acesta viitorul meu incert incepe sa capete o sansa...o forma...o culoare...
Viata mea de azi poate ca are un gol ...un loc lipsa...insa a venit vremea sa accept ceea ce mult timp am refuzat ...ca s-a terminat...caci numai in felul acesta pot observa si spera ca ziua de maine promite ceva...ceva ce merita sacrificiul si lacrimile de ieri...
Asa ca inaintez timida catre inceputul meu si pas cu pas ma indepartez de un trecut care nu ma mai raneste...cel putin nu la fel de mult ca ieri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu